KIRTASİYE, TONER, TEMİZLİK, HIRDAVAT MALZEMESİ VE PERDE ALIMI ihalesi

KIRTASİYE, TONER, TEMİZLİK, HIRDAVAT MALZEMESİ VE PERDE ALIMI ihalesi

KIRTASİYE, TONER, TEMİZLİK, HIRDAVAT MALZEMESİ VE PERDE ALIMI

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 



KIRTASİYE, TONER, TEMİZLİK, HIRDAVAT MALZEMESİ VE PERDE ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: 

İhale Kayıt Numarası

:

2018/113761

 

1-İdarenin

a) Adresi

:

Kestel Mah. Konya Çimento Cad. 07490 ALANYA/ANTALYA

b) Telefon ve faks numarası

:

2425106080 - 2425106084

c) Elektronik Posta Adresi

:

imid@alanya.edu.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

37 kalem kırtasiye malzemesi, 4 kalem toner, 20 kalem temizlik, 14 kalem hırdavat ve 2 kalem perde alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri

:

Malzemeler Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Akademik ve İdari Hizmet binalarına idare tarafından gösterilen yerlere teslim edilecektir. Malzemeler sağlam bir şekilde, idarenin göstereceği yere peyder pey montajı yapılacak (montaj gerektiren malzemeler) ve tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslim edilecektir.

c) Teslim tarihi

:

Sözleşmenin imzalandığı günden itibaren idarenin vereceği siparişler doğrultusunda 8.kısım olan perdeler, idarenin sipariş tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde; diğer kısımlar için ise sipariş tarihinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içerisinde peyderpey ve sağlam bir şekilde, idarenin göstereceği yere teslim edecek ve montajını yapacak (montaj gerektiren malzemeler) olup tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslimi gerçekleştirecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Rafet Kayış Mühendislik Binası Rektörlük 4. Katı , İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Salonu Kestel Mah. Konya Çimento Yolu Cad. No:80 Alanya/ANTALYA

b) Tarihi ve saati

:

10.04.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:


4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 


4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 


4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 


4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 


4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 


4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1.

4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

İhalenin 8.kısmı olan pileli zebra ve blackout perdeye teklif verecek istekliler ihale teklif zarfı içerisinde perde kumaşının alev almaz özelliğini gösteren standat belgeyi sunmak zorundadırlar. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen tüm kısımlara ait ürünlerin numuneleri teklif zarfı içerisinde / Teklif zarfı ekinde veya ihale saatinden önce idareye tutanak karşılığında teslim edilecektir. Numuneler teknik değerlendirmeden sonra isteklilere iade edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 


6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. 



7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 


7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Rafet Kayış Mühendislik Binası Rektörlük 4. Katı , İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Bürosu Kestel Mah. Konya Çimento Yolu Cad. No:80 Alanya/ANTALYA adresinden satın alınabilir. 


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 


8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Rafet Kayış Mühendislik Binası Rektörlük 4. Katı , İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 


9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir. 


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür. 


12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 


13.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.


  • 16 Mart, 2018